Sıkça Sorulan Sorular
1) WEB SİTESİNE NEDEN ÜYE OLMALIYIM?
  • Çalışma saaatlerimiz dışında da hizmet alma talebinde bulunabilirsiniz.
  • Her alışverişinizde -KREDİ KARTI BİLGİLERİNİZ HARİÇ-bilgilerinizi yeniden oluşturmak zorunda kalmazsınız.
  • Kampanya ve fırsatlarımızdan haberdar olursunuz.
  • Daha önceden aldığınız hizmetlerin  detaylarını (ücret/saat/personel,v.b) takip edebilirsiniz.
  • Web sitesine üyelik ücretsizdir.
2) HİZMET TALEBİMİN ONAYLANDIĞINI NASIL ANLAYACAĞIM?
Hizmet talebinize ait gün ve saat bilgileriniz  onaylandıktan sonra, onay mesajınız aynı gün 21.00’ a kadar tarafınıza gönderilecektir.
3) HİZMET TALEBİMİN ONAY MESAJI GELMEDİ, NE YAPMALIYIM?
Onay mesajımızın size ulaşmadığını düşünüyorsanız, 0850…./…. numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
4) NEDEN TELEFON VE MAIL ADRESİ İSTENİYOR?
Bu bilgileri, talep etmiş olduğunuz hizmetin onay mesajının tarafımızdan gönderilebilmesi ve olası değişikliklerde size ulaşabilmek için  istiyoruz.
5) VAZGEÇTİM/DEĞİŞİKLİK YAPMAK İSTİYORUM NE YAPMALIYIM?
İptal ve değişikliklerinizi destek@mutlubiofis.com adresine mail göndererek gerçekleştirebilirsiniz. 24 saat önceki iptal ve değişiklikler ücretsiz olup ,hizmet talebinize 12 saat kala yapılan iptal ve diğişikliklerde ise o günkü hizmet bedeli üzerinden %50 cezai işlem uygulanır.
6) ŞİFREMİ UNUTTUM/BİLMİYORUM NE YAPMALIYIM?
Şifremi Unuttum linkine tıklayarak şifrenizin mail adresinize gelmesi için talepte bulunabilirsiniz.
7) BİLGİLERİMİN GİZLİLİĞİNİ NASIL SAĞLIYORSUNUZ?
Sitemiz üzerinden girmiş olduğunuz bilgiler güvenlik duvarımız ile koruma altındadır. Buna karşın web sitesine ve sisteme yapılan saldırılar sonucunda kişisel verilerin zarar görmesi veya üçüncü kişilerin eline geçmesi durumunda, bu durumu derhal sizlere ve kişisel verileri koruma kuruluna bildirmeyi taahhüt ederiz.
 
8) SATIN ALDIĞIM SÜRE İÇİNDE HANGİ TEMİZLİK İŞLERİNİ YAPTIRABİLİRİM?
Dış cam temizliği, elle yer ve duvar silme, ağır eşya kaldırma ve taşıma haricinde almış olduğunuz saat süresini istediğiniz gibi yönetebilirsiniz.
9) SATIN ALDIĞIM HİZMETİN SÜRESİ YETERLİ GELMEZSE NE YAPMALIYIM?
Aldığınız hizmetin bitmesine en az 1 saat kala 0850…../….  numaralarımızdan bizimle irtibata geçerek personelimizin müsaitlik durumuna göre anlık ilave hizmet satın alabilirsiniz.
10) HİZMET SAATİNİZ NEDEN 16.00'A KADAR?
Temizlik hizmetimiz aslında 18.00'a kadar. Fakat uzun süreli temizlik hizmetlerinde, personelimizi mağdur etmemek için hizmet başlangıcını  sınırlandırmış bulunuyoruz.
11) NEDEN BENİM İLÇEMDE YOKSUNUZ?
Henüz her ilçede hizmet veremiyoruz. Bulunduğunuz ilçede, hizmet vermeye hazır temsilcimiz olduğunda hizmet vermeye başlayacağız.
12) NEDEN MALZEMESİZ ÇALIŞIYORSUNUZ?
Personellerimiz kendi imkanları ile hizmet vermeye geldikleri için malzemesiz çalışıyoruz.
13) MALZEME TEDARİĞİ NASIL YAPILIYOR?
Hizmet fiyatlarımız malzemesiz fiyatlıdır. Malzeme tedariği için 0850../… numaralarımızdan konsinye malzeme hizmetimizle ilgili bilgi alabilirsiniz.
14) SATIN ALDIĞIM TEMİZLİKTEN MEMNUN KALMAZSAM NE YAPABİLİRİM?
Hizmetten doğan memnuniyetsizliğinizin onaya müteakip tekrar edilebilmesi için 0850…../… numaralarımızdan bizimle irtibata geçebilirsiniz.
15) PERSONELLER GÜVENİLİR Mİ?
Personellerimizin sigortası ve adli sicil taraması yapılmıştır.
16) BİR SONRAKİ HİZMET TALEBİMDE AYNI PERSONELLE ÇALIŞABİLİR MİYİM?
0850…./…. nolu numaralarımızdan bizimle irtibata geçmeniz halinde personelimizin programına göre talebiniz onaylanır.
17) HANGİ GÜNLERDE ÇALIŞIYORSUNUZ?
Pazar günü dışında her gün 09.00-18.00 saatleri arasında hizmet vermekteyiz. Mesai saatlerimiz dışında yardıma ihtiyacınız olursa veya hizmet almak isterseniz wattsapp    …./… numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
18) OFİS DIŞINDAKİ İŞLETMELERİN DE TEMİZLİĞİNİ YAPIYOR MUSUNUZ?
Fabrika binaları ve ofisler için ilk yerleşim temizlik hizmetimiz de bulunmaktadır. 0850…/… numaralarımızdan size özel teklifimizi isteyiniz.